mandag 31. mai 2010

Sommertemperatur i dag..

Det var jammen deilig med litt sol og varme.
I dag har jeg vært på skolen lært å kateterisere på dukker.
Mye latter og morro underveis, vi tok noen bilder i dagens anledning også ..

Fra øvningspost i dag:


Ungene og jeg dro til obs i dag og handlet, kjøpte ny forsyning med is til ungebanden.. Går noen is i løpet av uken gitt, nabounger er jo med i tellingen også..
På kvelden skulle jeg hjelpe Maria med kjørefradrag, oppdaget jeg at jeg hadde ført feil på selvangivelsen til Johnny da, på reisefradraget hans :(
Hadde jammen glemt å føre opp returen gitt, så da er kun halvparten ført opp.
Jammen godt de skulle ha hjelp til dette altså, ellers hadde jeg ikke oppdaget det i det hele tatt. Har sendt mail til skatteetaten, så da blir det spennende å se hva som skjer.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar