lørdag 29. mai 2010

Ikke alt går som planlagt.

Joachim hadde fått lov å sove over hos kompisen sin Markus, og mor skulle bare dusje han først. Under dusjingen ble det så glatt at bena ble feid under han, han landet på hodet først på metall skinnen til dusjdørene. Stakkars gutten min :(
Da ble det hui hast til legevakten, jentene ble sendt til Markus (godt med gode naboer).
Jeg hadde akkurat våknet etter nattevaktsoving, så jeg måtte bare hive på meg treningstøy og så ut som jeg hadde antenner på hodet.
Joachim var utrolig tøff og tapper, ikke et pip når de satte bedøvelse heller. Eneste problem var vel at han var så nysgjerrig, han ville se hva de holdt på med. Så mor måtte dra frem mobilen å ta bilder, så han fikk se etterpå.
Det ble en barnets sykedag på meg i dag, vi må observere han og vekke han gjennom natten.
Han har tv-forbud til i morgen ettermiddag, så vi må heller stå tidlig opp i morgen.
Som litt plaster så fikk Markus heller sove hos han i natt, de virket fornøyde begge to.








Godt det ikke gikk verre ihvertfall, om en uke skal han fjerne stingene sine.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar