torsdag 29. desember 2011

Kobberbryllup

8/11-2011 Kobberbryllup

Johnny og jeg ble gift for 12,5 år siden årene har jammen gått fort. Nå er vi halveis til sølv og det må jo feires. Vi traff hverandre på jobben m/f Prins Joachim som var en togferje mellom Korsør og Nyborg i Danmark. Jeg vasket båten og Johnny var styrmann, en dag kom det en rose på rengjøringsvognen min <3 ... Siden har det vært oss to også fikk vi Bamse, vi bodde først på Fanø, så Omø deretter Norge og Kolbotn før vi kjøpte huset vi bor i nå i Mysen. Etterhvert kom barna Joachim Leander 10/5-02, Solveig og Evelyn 9/2-05. Siste familiemedlem er nye Bamse som kom til oss høsten 2009 etter gamle Bamse døde i mars samme år.


8/5-1999


Gamle Bamse som valp på Fanø


8/11-11


Meg, mamma og pappa


 Barna var de eneste vi fikk med alle i gruppebilde


Johnny og jeg ordner til maten



Maten



Kakene


Jeg prøvde ut en ny oppskrift fra passion for baking bloggen, den smakte himmelsk!


Oreokake er obligatorisk når farmor kommer på besøk :)


Mamma eller mormor om du vil bakte marsipankake til oss!


Vi fikk denne av moster Bente og Ove i DK :)


Svigerfar/farfar og Lisbeth kunne ikke komme men sendte blomster med konfekt.

Ellers fikk vi mange flotte og morsomme gaver/gavekort.
Tusen takk for en flott dag håper flere har anledning til å feire sølvbryllup med oss ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar