fredag 6. januar 2012

Drømmer om...

Fruen i huset ønsker seg ny sofa...

Egentlig er jeg fornøyd med den jeg har altså, den er pen å se på men litt upraktisk til å være så stor. Jeg kunne tenkt meg en større med sjeselong så barna kan være her med gjester også. Ofte er det sånn at de sitter på pallen foran bordet og da ser ikke de som sitter i sofaen tv. Har funnet en flott en på ikea, men jeg vet ikke om den er flott irl også. Men kunne tenkt meg en sånn her:


Men med bare et ledd i midten ellers blir den for stor, men til gjengjeld en lengre del innerst med mulighet for oppbevaring nedi sånn her:




Også lurte jeg på siden hjørnebordet må fjernes å kjøpe noe hyllegreier inn mot veggen, rett og slett å kjøpe denne sengegavlen og sette den feil vei slik at den står med hyllene mot sofaen og baksiden mot sofaen sånn her:




Men vet ikke om det kommer til å se rart ut, hadde vært greit å ha til blader etc. om vi må ha nytt bord også det vi har er jo ikke akkurat pent lengre pga slitte ben nederst.
Bamse har gnagd i det og ungenes lenestoler ødela når de kom borti det. Da kan vi jo ha stæsj inni og skyve inn hyllene også ha lampe evt. lysestake oppå :)

Ellers leker ungene ute og det er så deilig å ha kommet i gjenge igjen med skolen. Vi har endret til 80 % plass på sfo nå, bruker jo sjelden fredagene uansett og ofte har jeg studiedag da og jobber aldri natt til fredag. På mandag skal jentene gå hjem med Jørgen og Joachim, går det bra skal vi trene mer og kanskje ha det til en fast greie, så kan vi si opp mandagene også. SFO er så dyrt i forhold til bhg, jeg håper å kunne si det helt opp neste år.









1 kommentar: