tirsdag 3. januar 2012

Ønsker hverdagen velkommen igjen..

Hverdagen

Ferie er gull verdt, men jammen er hverdagen deilig igjen når den kommer. I morgen skal jeg nyte at barna er på plass på skole og sfo igjen. Jeg har ryddet vekk julen i 2 dager nå, pusset vinduer og hengt opp rene hverdagsgardiner igjen. I morgen skal jeg støvsuge og vaske gulver, er nok fortsatt endel barnåler igjen fra juletreet. Jeg ser virkelig frem til neste jul hvor jeg forhåpentlig er nyutdannet sykepleier og har dryssfritt vakkert plastikk juletre.




Her er stuen min nå kommer blomsten fra Tine helt til sin rett :)


Barna har vært mye ute i dag, egentlig i hele romjulen. De leker med traktorer ute, Joachim har ødelagt det ene hjulet og ønsker seg nye lufthjul. Mor blir jo sittende å surfe da og fant jammen den hengeren kompisen hadde kjøpt på felleskjøpet til 800 kr i DK (Felleskjøpet kostet den over 2000 og 1698 på choppi.no) Siden vi skal til DK på våren er det jo greit å bestille den i god tid før vi skal nedover..


Det er jo lenge til bursdagen hans ennå, men greit å planlegge når man kan spare såpass mye penger. Jentene har jo faktisk snart bursdag og der blir det nok sykler i år, også får vi se om de får noe annet de ønsker seg..








2 kommentarer:

  1. Deilig å få jula ut! Lekre vennine-blomster!!!
    Du har jammen mye å glede deg til neste jul - unner deg virkelig å bli ferdig. Du jobber jo så mye! Flinka.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Torunn :)
    Neste jul skal bli veldig bra, gleder meg til å bli mer sosial.

    SvarSlett