søndag 1. januar 2012

Nyttårsaften

Nyttårsfeiring i Mysen

I år feiret vi nyttårsaften med min gode venninne Tine :)
Vi startet dagen stille og rolig, med koselig kaffebesøk av Susann som var i Mysenland.
Etterpå dro jeg for å handle og bråbestemte meg for å gi barna en liten nyttårspakke, tanken var å gjenskape fredan fra 1. juledag så ventetiden på raketter ikke skulle bli så lang.
Etter handling, gulvvask så stod dusjen for tur, Johnny kommer febrilsk inn å sier bad news... Ååååå nei tekte jeg men det var ikke verre enn at kalkunen hadde poppet 1 time før tiden. Men litt travelt ble det da med å sette på det andre også hente Tine.


Julehuset pyntet for nyttårsfeiring







Juletre med nyttårspakker 


 Vi rakk da å nyte god mat som Johnny hadde laget




Barna nyter maten








Familien Hermansen på årets siste dag 2011



Barna får endelig pakkene sine..



Tine må hjelpe til


Evelyn klarer selv


Joachim ala byggmester Bob


Jeg fikk nydelige blomster av Tine, og det er jo i skjønn lillafarge så da må snart julen kastes ut så jeg får inn igjen mine lilla gardiner <3


Tine og Bamse


Endelig ble det midnatt og 2012!!


Happy new year - Godt nyttår


Den var noe redusert den nyttårspakken vi fikk kjøpt, men det var så mange andre flotte raketter i nærheten så det gikk helt fint :)


Vel inne var det tid for pepperkakehus knusing..





Joachim først



Så Evelyn



Og Solveig


Så var det på tide med en liten nyttårsskål, barna med lynet mc queen og barbie champagne og vi andre i mousserende jordbær vin hehe.. 


Man skal tidlig krøkes...



Barna skåler







Og voksne skåler


Solveig låner skeptisk bort hårklemmen sin, mon om hun får den igjen??


Bamse ligger på puten ihvertfall med hodet..


Johnny med blue drink..


Tine med finsk lonkhero eller noe sånt... longdrink



1. Nyttårsdag og snø til barnas glede..




Ja så var det nye året igang med alt det innebærer..
Vi gleder oss til å ta fatt på det, Johnny starter i ny jobb hos Høegh 1.4 og jeg tar nå fatt på siste år på sykepleiestudiet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar