tirsdag 17. januar 2012

Spisestuesofa

Spisestuesofa?


Det er jo vanlig nå på restaurant at en del er sofa rundt bordet.
Jeg har aldri tenkt tanken på det hjemme, før Jill viste det frem på Mk forum.
Så en i utstillingsvindu på Morenen kjøpesenter den synes jeg var flott!
Men jeg tror ikke det blir noe sofa i min spisestue for jeg vet ikke om det passer inn.


Men her er ihvertfall sofaen:


Vår spisestue  ser sånn ut (dog nyttårspyntet hehe):



 så da måtte det evt. blitt endeplass, men tror nok det passer bedre i andre spisestuer.
Evt. kanskje på kjøkkenet men da måtte vi hatt et annet bord, her har jeg faktisk tenkt på benk før..



3 kommentarer:

  1. Du kan ha en spisesofa inntil veggen der da ;)
    Også stoler i ytterkant....jepsi pepsi!
    Go for it :)

    SvarSlett
  2. Enig med Torunn! Nydelig, den sofaen der!

    SvarSlett
  3. Ja det går jo an egentlig.
    Men jeg tror jeg vil ha ny sofa i stuen først hihi..

    SvarSlett